Lumea modei: ce nu știm desprea aceasta?

Lumea modei: ce nu știm desprea aceasta?

Bună dragilor,

Lumea modei este fascinantă. Este strălucitoare și captivantă. Mereu ne inspiră viața.

Însă de cele mai multe ori vedem doar ceea ce este la suprafață.Există și lucruri ce nu sunt atât de evidente. Haideți să trecem în revista câteva dintre ele. Cele mai interesante desigur.Lumea modei: ce nu știm desprea aceasta?

Lumea modei: Fast Fashion

În primul rând haideți să ne lămurim ce înseamnă “Fast Fashion”. Este un termen folosit pentru a descrie un model de afaceri extrem de profitabil. Este bazat pe replicarea tendințelor depe podium a marilor case de moda și producerea lor în serie la un cost redus.

Acest concept de “modă rapidă” aduce trenduri noi aproape în fiecare săptămână.  De câte ori intrăm în unul din lanțurile de magazine ce merg pe acest concept găsim produse noi de fiecare dată. Mereu au altceva de oferit.

Diferenta între aceste braduri și marile case de modă o găsim fix aici. În această diversitate. Marile case de modă ne prezintă colecțiile lor de două ori pe an. În săptămânile Modei de pe întreg globul. De aici lanțurile de magazine populare și mult mai accesibile își iau inpiratia de care au nevoie.

Influenceri și vedete în lumea modei

Social media, PR și influencerii au un impact imens asupra succesului în industria modei. Ajută brandurile să iasă din mulțime.

Ca urmare a acestui lucru,tot mai mulți influenceri își deschid propriile companii în această industrie. Sau au colaborări de mare succes cu diverse branduri.

Kylie Jenner, Rihanna sau David Beckham sunt doar câteva nume. Oamenii cumpără ceea ce ei promovează în speranta că vor devenii ca aceștia.

Kylie Jenner este o personalitate media americană, o persoană mondena, un top-model. Ulterior a devenit o femeie de afaceri. Ea a debutat la canalul de televizine E! în  reality show-ul Keeping Up with the Kardashians din 2007. În timp a fondat compania de cosmerice Kylie Cosmetic.

Lumea modei: Modele ale epocii de aur

Imaginile stilului din epoca de aur nu vor muri niciodată. Marylin Monroe, Audrey Hepburn, Jakcie Kennedy sunt doar câteva din ele.

Toate aceste femei au știut să aleagă din modă doar ceea ce li s-a potrivit. Si-au definit un stil personal și l-au urmat. Nu au căzut pradă trendurilor. Au știut să aleagă ceea ce se potrivea personalității lor. Astfel au reusit să creeze un stil ce inca inspiră și pe doamnele din zilele noastre.

Ceea ce dovedește că bunul gust și stilul vor rămâne întotdeauna la modă.

Cât costă rochiile lui Marylin Monroe?

Rochiile lui Marylin sunt printre cele mai scumpe articole de îmbrăcăminte în acest moment. Se vând cu milioane de dolari. Și vă dau doar două exemple.

Rochia albă ce a purtat-o în celebra scenă de la metrou a fost vândută cu 4 milioane de dolari.

Iar rochia în care i-a cântat președintelui Keneddy “La mulți ani!”  în 1962 a fost vândută cu peste 1 milion de dolari.

Lumea modei: ce nu știm desprea aceasta?

Cine este cel mai bogat om din industria modei?

Bernaurd Arnoualt este un om de afaceri miliardar francez și colecționar de artă. Nu este nici un designer, nici un brad.  El este președintele și directorul executiv al LVMH Moët Hennessy – Louis Vuitton SE.

Acum haideți să vedeți cam ce ineamna în realitate această lumea a modei. Majoritatea oamenilor o consideră o frivolitate, o superficialitate. Însă realitatea puterii acestei industrii se poate vedea și în valoarea averii stânsa de acest om.

În aprilie 2018, a devenit cea mai bogată persoană în materie de modă, în fruntea lui Amancio Ortega din Zara. Arnault l-a depășit pe scurt pe Jeff Bezos pentru a deveni cea mai bogată persoană din lume în decembrie 2019. El a devenit din nou cea mai bogată persoană din lume pentru o scurtă perioadă de timp în ianuarie 2020.

Tehnologia de tipărire 3D în industria modei

Tehnologia de tipărire 3D a început să câștige teren e în aproape orice tip de industrie pe care vi-o puteți imagina. Industria modei nu face excepție.

Această tehnologie pare să fie viitorul și în această industrie. Salvează timp și muncă manuală. Mașinăriile de tipărire 3D pot folosi plastic și alte materiale pentru a printa diverse produse.

Imprimantele 3D pot fi folosite pentru a crea modă 3D cu forme și geometrii ce nu au mai fost  realizate până acum. Imprimeurile fantastice acum pot devenii o realitate.

Hastag-ul #OOTD

Social media și moda merg mâna în mâna asta este deja știut.

Peste tot vedem influenceri și bloggeri ce promovează produse. Nu este posibil să navighezi pe intrenet fără să fii targetat în vreun fel sau altul să cumperi ceva.

Fashionistele își pot găsi inpiratie zilnică de care au nevoie sub patronajul acestui hastag.  #OOTD este cel mai folosit în industria modei.

Iar inspirația vine de la oameni din întreaga lume.

Lumea modei: ce nu știm desprea aceasta?

 

Așadar această  industrie a modei, atât de controversată, are o putere de neconstestat în lumea de astăzi. Este sub o formă sau alta prezentă în viață nostra în mod constant. Și nu îi putem scăpa.

Care dintre lucrurile prezentate au fost cele mai interesante? Vă aștept în comentarii cu părerile voastre. Și desigur dacă ceva din ce am prezentat are un interes aparte pentru voi, anunțați-mă și voi pregăti un material și mai detaliat.

Până data viitoare.

Zâmbiți 🙂

Love,

M.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Back to Top